Kurzpel Jest trzecio osobową grą akcji, stworzoną przez KOG, twórców takich gier jak Grand Chase i Elsword Online a jak już zapewne zdążyliście zauważyć jest ona inspirowana światem anime.

Kurzpel określa się bohaterów z przeszłości, którzy zostali uwięzieni w wieży bogów podczas wielkiej zmiany, która została nasłana przez złe bóstwo. Aczkowlwiek nawet po 400 latach w niewoli siła tych starożytnych wojowników została przekazana ich potomkom. Oni z kolei stworzyli organizację, którą nazwali Chase, aby zapobiec opresyjnemu imperium świętego bellatosa. I teraz my jako nowi członkowie tej organizacji będziemy walczyć właśnie przeciwko armii Bellatosa, aby uniemożliwić mu szerzenie religijnego dogmatu.

Tworzenie postaci – pierwszy krok.

Tworzenie postaci w Kurtzpel.

Właściwie będzie to pierwsza rzecz jaką będziesz mógł zrobić na starcie gry. Masz duży wybór do personalizacji. Oczy, włosy, kolorowe suwaki na wszystko, głos itp.

  • Możesz wybrać tylko człowieka jako rasę.
  • Możesz utworzyć aż to 14 różnych postaci.
  • Możesz wybrać zarówno płeć męską, jak i żeńską.
  • Jest 8 rodzajów Idle Motions i 8 rodzajów Voice.
  • Bazując na typach 16 Lua, otrzymasz dla siebie zestaw Idle Motion i Voice (Bezczynność i zestaw głosowy różnią się w zależności od płci).
  • Głosy są następnie dzielone na 3 różne typy w zależności od grupy wiekowej. (8 * 3 = 24)

Rozpoczniesz tworzenie postaci z kilkoma pytaniami. To są podstawowe pytania do ustawienia osobowości twojej postaci a.k.a. LUA, na podstawie twoich odpowiedzi, otrzymasz zalecany typ LUA.

Typy LUA zmieniają głos postaci i animację. Wybierz to zgodnie z własnymi upodobaniami / osobowością / gustem.

Rebirth system
System odrodzenia pozwala ci zresetować swój postęp i zmienić osobowość postaci. W zasadzie pozwala to odtworzyć twoją postać.

Karmy – czym są i jak działają.

Twoja rasa czy też rola jest określana przez tzw. Karmę. Podczas tworzenia swojej postaci musisz wybrać jedną z dwóch dostępnych Karm. Są jeszcze dwie dodatkowe ale te będziecie mogli odblokować podczas dalszej rozgrywki.

  • Sword of Talaimh(Greatsword) – Breaker – niskie obrażenia, wolniej, więcej przerwań, ale wysoka obrona.
  • Dance of Wind(Longbow) – Slayer – wysokie obrażenia i ruch, ale słaba obrona.

Nie pozwól, aby cię to przeraziło, po zalogowaniu się będziesz miał dostęp do innych rodzajów karm i broni. To tylko karma początkowa.

Każda z Karm ma 6 „Normal types”, 2 „Rage types” oraz 9-11 „Command types. Kiedy po raz pierwszy zdobędziesz swoją karmę, otrzymasz 2 umiejętności zwykłego typu i 1 rodzaj rage type. Możesz zdobyć więcej Kryształów Karmy, aby zdobyć więcej umiejętności, poprzez nawiązywanie relacji z NPC-tami.

Jak to działa?
Możesz mieć dwie karmy wyposażone i możesz zmieniać je za pomocą klawisza TAB w dowolnym momencie. Może to prowadzić do wielu nieoczekiwanych kombinacji umiejętności i różnorodności.

Eldeka – miejsce na mapie – Pvp/Pve

Po pokonaniu pierwszego bossa wstępnego opowiadania, znajdziesz się w Eldece. To tajna baza organizacji Chase. Został stworzony w celu przeciwstawienia się Bellatos’owi. Możesz zobaczyć innych graczy, czatować i mieć tu imprezy taneczne (dla zabawy).

Aby dołączyć do misji, musisz znaleźć Enshera, ona jest szefem pościgu i stoi obok mapy misji.

  • Będzie w sumie 12 misji PVE, w tym Single (Epic) i Multiplayer (Powtórz). Razem 6 dodatkowych misji z poprzedniej wersji Alphy.
  • Kolejność misji będzie sortowana codziennie, po 2 typy PVP i 3 typy PVE.
  • Ukończone misje nie będą widoczne przez określony czas, a kolejna misja stanie się widoczna.
  • Łączna liczba możliwych misji PVE będzie zależeć od liczby ukończonych misji epickich.
  • Możesz umieścić się w kolejce do 5 misji naraz.
  • Misje w czasie rzeczywistym (PVP i Powtarzalne PVE) będą nagradzane CP (waluta w grze), AP (mistrzostwo) i różnymi przedmiotami.
  • Misje historii (Epic Single Mission) nie mają żadnych dodatkowych nagród poza AP.

Typy misji.

  • Epic/Repeat Mission (PVE) – Walcz z ważnymi wrogami w świecie KurtzPel i odkrywaj historię KurtzPela poprzez interakcję z NPC. Masz również niewielką szansę na upuszczenie specjalnej nagrody (Akcesoria i itp.) I ma wiele trudności i stanowi wyzwanie. Jeżeli wszyscy członkowie z grupy umrą misja kończy się niepowodzeniem. Promotion Mission(PVP) 
  • Deathmatch (PVP) – Pokonaj swoich wrogów i ktokolwiek zdobędzie więcej punktów, wygra.
  • Capture the Flag (PVP) – Zdobądź flagę na polu bitwy i wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów na koniec meczu.
  • Conquest (PVP) – Podziel się z drużyną „Red & Blue” i każdy, kto zdobędzie strefę po zakończeniu meczu, wygrywa. Bitwy Awansu odblokują się, gdy zwiększysz liczbę zwycięstw w misji PVP. Możesz zwiększyć poziom Chasera poprzez Bitwę Advancement.

Trudność w PvE.

  • Misje epickie, które nie zostały wyczyszczone co najmniej raz, zawsze zaczynają się od poziomu trudności dla początkujących. Po tym czasie trudność misji Powtórz misję (tryb wieloosobowy) lub historia misji (pojedyncza) zależeć będzie od wyniku misji. (Poziom trudności: łatwy, normalny, trudny, bardzo trudny, wielki pościg)
  • Twoja nagroda z każdej misji będzie zależeć od trudności misji i jeśli zostaniesz dopasowany na niższym poziomie trudności niż zalecany poziom umiejętności, w misji multiplayer nagroda może być niższa niż oczekiwana.

Nagrody.

Ukończenie misji z powodzeniem nagrodzi cię AP i CP.
[AP] Ability Point – to punkty wymagane do podniesienia poziomu Karmy. Można go uzyskać wypełniając misję.
[CP] Chase Point – to punkty wymagane do ulepszenia sprzętu. Można go uzyskać wypełniając misję lub poprzez eventy.

System grupy.

Możesz bawić się z innymi chaserami i wspólnie wybierać się na misję. Jeśli masz ochotę na tajną rozmowę, możesz nacisnąć TAB w Eldeca, aby przejść do czatu grupowego.

Postęp postaci.

Chaser Rank

Opierając się na swojej randze, możesz przejść do trudniejszych misji i dopasować się do ludzi na twoim własnym poziomie umiejętności. Jednak nie zostało to całkowicie zaimplementowane w poprzednich testach, może też nie być w wersji beta. Będziesz mógł poruszać się pomiędzy poziomami pościgu z meczami promocyjnymi. Jeśli przegrasz mecz promocyjny, twoja pozycja w wyścigu spadnie.
Jest 6 rang ‚chaser’: Wood ChaserBronze Chaser, Silver Chaser, Gold Chaser, Platinum Chaser, Grand Chaser

W każdym rankingu są również Dywizje, więc będziesz musiał wspiąć się po drabinie, aby osiągnąć wyższą zawartość „poziomu”. Brąz I, Brąz II, Brąz III, itp …

Bitwy zaawansowane odblokują się, gdy zwiększysz liczbę zwycięstw w misji PVP. Możesz zwiększyć poziom Chasera poprzez Bitwę Advancement.

Podstawowe statystyki.

ATK – Atak, w zależności od rodzaju broni, może być fizyczny lub magiczny.
DEF – Obrona, masz zarówno fizyczną, jak i magiczną obronę, bossowie zadają różne obrażenia.
HP – zdrowie, ogólny poziom zdrowia mogą mieć wpływ przedmioty wyposażone.

STR – Siła, wpływa na fizyczne obrażenia.
INT – Inteligencja, wpływa na magiczne obrażenia.
AGI – Zwinność, wpływa na maksymalną Wytrzymałość.
WIS – Mądrość, wpływa na max Manę.

Oprócz tych podstawowych typów statystyk, istnieje wiele innych, które mogą decydować o twoim losie w walce.

Inne statystyki.

Stamina Recovery Speed – Szybkość, z jaką twoja wytrzymałość zostanie przywrócona.
Mana Recovery Speed – Szybkość, z jaką twoja mana zostanie przywrócona.
Rage Generation – Wściekłość to twoje największe umiejętności, więcej generacji to szybsze czasy ładowania.
Physical CRIT Rate – Mogą na nią wpływać uzbrojone bronie, czyli stopień, w którym spowodujesz krytyczne obrażenia.
Magical CRIT Rate
Mogą na nią wpływać uzbrojone bronie, czyli stopień, w którym spowodujesz krytyczne obrażenia.
Action Speed – Podstawowa szybkość ataku.
Casting Speed – Wpływa na szybkość rzucania czarów.
Movement Speed – szybkość, z jaką porusza się twoja postać.
Action Endurance – Wytrwałość oznacza sumę przed zejściem wrogów, a.k.a. zostaje ogłuszona / powalona. To jest podstawowa wytrzymałość na ataki.
Spell Endurance – To jest wytrzymałość na atak czarów.
Physical Protection – zwiększa ilość fizycznych obrażeń, które jesteś w stanie znieść.
Magical Resistance
zwiększa ilość magicznych obrażeń, które jesteś w stanie znieść.

System upgrade’owania.

Możesz ulepszyć / farbować swój sprzęt w Bibliotece Eldeki. Zwykle każdy kostium / broń może mieć 2 ulepszenia. Te aktualizacje różnią się w zależności od rodzaju produktu.

Sprzęt (broń, strój i akcesoria) można uaktualnić wewnątrz biblioteki za pomocą obiektu „Aktualizacja wyposażenia”. Istnieje pewna liczba razy, kiedy możesz ulepszyć sprzęt.

Następujące elementy można zaktualizować, a każde uaktualnienie kosztuje CP.

  • Wzrost Stat (broń, strój i akcesoria)
  • Otwórz zamknięty slot na Karma Crystal (Broń)
  • Otwórz Slot Sub Karma Crystal (Broń)
  • Zwiększ AP Wzmocnienie (Broń)
  • Barwnik (broń, strój i akcesoria, nie ogranicza się do limitu aktualizacji i zależy od liczby posiadanych barwników)

Kostiumy.

Kostiumy można zdobyć za pośrednictwem systemu NPC Affinity lub zakupić jako DLC. Będziesz musiał sam je zdobyć za pośrednictwem systemu powinowactwa w tej wersji beta. Każdy element kostiumu daje inne fizyczne i magiczne statystyki obronne, zazwyczaj są one takie same dla każdego stroju.

System Affinity
Jest to główny sposób zdobywania kostiumów i fragmentów karmy, a także broni.

  • Za każdym razem, gdy wykonasz misję w czasie rzeczywistym, istnieje szansa na spotkanie się z NPC. (Pojawia się na mapie misji lub w Eltheca)
  • Możesz zdobyć pokrewieństwo poprzez rozmowę z NPC, a wybór innego tematu dyskusji pozwoli ci uzyskać ważne słowa kluczowe, które znacznie zwiększają się wraz z danym NPC.
  • Osiągnięcie pewnego stopnia pokrewieństwa z NPC nagrodzi cię prezentem.

Zwiększ swój poziom zaprzyjaźnienia, wykonując misję oznaczoną twarzą łowcy Chasera. Możesz zdobyć specjalny przedmiot, zwiększając swoje zaprzyjaźnienie.

Jak się rozwijać?

Powinieneś zacząć od ćwiczeń na placu treningowym. Możesz znaleźć pola treningowe w Eldeka i wypróbować wszystkie kombinacje, umiejętności na manekinie. Naprawdę powinieneś poznać swoją ulubioną karmę przed skokiem do PvE / PvP.

Optymalizacja gry pod kątem wczesnych testów nie jest najlepsza i nie ma możliwości edycji ustawień graficznych / audio / ekranu (co najmniej w grze, można to zrobić za pomocą plików konfiguracyjnych).

Aktualizacja ustawień.

  • Ekran / Grafika, Aparat / Sterowanie, Język / Audio, Rozgrywka i Etc zostały dodane do menu opcji.
  • Jeśli masz komputer o niskim standardzie, możesz obniżyć rozdzielczość, aby zwiększyć wydajność w KurtzPel. Grafika i inne ustawienia zostaną zoptymalizowane w zależności od specyfikacji komputera na początku gry.

Wymagania systemowe.

Artykuł tłumaczony ze strony https://kurtzpelonline.com