Twórcy kultowego już Playeruknown’s Battlegrounds nie spoczywają na laurach i w planach mają kolejną grę! Tym razem na celowniku nie będzie drugie Battle Royale ale MMORPG, który łączy steampunk z fantastyką oraz obejmuje Realm Vs Realm oraz PvP. Publikacją gry zajmie się firma o nazwie KakaoGames, która była również odpowiedzialna za Black Desert Online. Nie wiadomo kiedy ruszy zamknięta beta. Część portali podaje że ma to nastąpić na pierwszą połowę 2018 roku inne, że będzie mieć miejsce już w grudniu 2017.

 

 

Nowe steampunk’owe MMORPG?

Ascent: Infinite Realm (A:IR) bo tak będzie nosić nazwa gry będzie umieszczona w świecie fantasy z elementami steampunku. Pojazdy i wierzchowce pokazane w zwiastunie nie będą służyć tylko do przemieszczania się ale także w trybach Realm vs Realm oraz PvP  dostarczą poszukiwaczom przygód niesamowite wrażenia z bitew. W RvR frakcje walczą o sławę i chwałę, a po kolei podejmują ofensywne i defensywne starania przy użyciu wszelkich fantastycznych wehikułów latających. Gracze mogą również dołączyć do walki z ziemi za pomocą mechów i użycia artylerii przeciwlotniczej do zwalczania zagrożeń powietrznych – lub zainicjować naziemne ataki powietrzne w zależności od mapy i strategii. 

A:ir_Bluehole

A:ir_Bluehole

W grze znajdziemy różne bronie strategiczne, takie jak armaty, miny, które dostępne będą  dla każdej frakcji, aby przechylić równowagę na swoją korzyść. Połączenie walki naziemnej i powietrznej sprawia, że każda walka jest strategicznie trudna i dynamiczna. Bluehole zapowiada pełną customizację dla A:IR w tym nawet zmianę wyglądu swojego statku powietrznego, pięć różnych klas oraz tworzenie własnych questów.

Klasy

Na tym etapie prac dostępnych mamy pięć klas: maga (sorcerer), mistyka (mystic), zabójcę (assasin), dygnitarza wojskowego (warlord) oraz rewolwerowca (gunslinger).

Na oficjalnej stronie można zapisać się do newslettera i liczyć na to, że otrzymamy kod do zamkniętej bety.

Gra zapowiada się bardzo obiecująco, mam tylko cichą nadzieję, że nie będzie to tylko PUBG w wersji ze smokami i zamkami, ale jednak coś więcej. Powodzenie developerów PUBGa,  na pewno przyniesie grze sporą popularność. Kolejny sukces od teraz jest z pewnością łatwiejszy w przypadku Bluehole, ale mam nadzieję, że nie popełni on błędu, tworząc gry podobne do innych lub szukając łatwych dochodów za wszelką cenę.

A co Wy o tym sądzicie?